Ahdistuksen keskellä seisoo Jumalan Pyhä Henki!

14.04.2022

 

Rakas Taivaallinen Isä, anna viestisi; "Jumala on rakkaus", sinetöityä sydämeni valtiaaksi ja totuudeksi. Auta minua kaiken ahdingon ja epätoivon keskellä olemaan nöyrällä mielellä ja turvautua Sinun sanasi mahdollisuuksiin. Anna totuutesi valaista mieleni näkemään ja ymmärtämään missä tilanteessa elän ja mikä on se asia tai kokemus joka minua ahdistaa. Olen sokea ja näköalaton, Herra, auta Sinä minua!

En halua Isä, että pelko hallitsee elämääni. Haluan sallia rakkautesi tulla sisääni ja vallata koko sydämeni, jotta voin vapautua pelon vallasta. Pelossa on rangaistusta jota en ole ansainnut. Paljasta Sinä rakas Isäni mitä valheita olen uskonut, että pelko on alkanut hallitsemaan elämääni. Auta minua olemaan nöyrä, jotta voin aina uudestaan ja uudestaan luottaa Sinun rakkauteesi kaiken pimeyden keskellä, silloinkin kun en ymmärrä miksi olet sallinut ahdistuksen ja pelon läsnäolon elämääni.

Auta minua aina synkkien ja ahdistusten keskellä sanomaan: "Rakas Taivaallinen Isä, Jeesuksen Kristuksen, Sinun Poikasi nimessä pyydän Sinulta kestävyyttä luottaa siihen, että kaiken ahdistuksen, epätoivon ja pelon keskellä saan luottaa Sinun Rakkauteesi minuun. Auta minua Isä laittamaan luottamukseni ja uskoni Sinuun tietoisena siitä, että Sinä ihmeellisellä tavalla muutat kaiken pahan ja ahdingon kuitenkin minun parhaakseni. Kiitos että saan ja voin luottaa Sinun sanaasi ja lupauksiisi."

Jos minun on odotettava niin kauan että lähetät minulle avun, anna Sinä Isä minun mieleeni kärsivällisyyttä ja rauhaa sekä tunteen rakastavasta läsnäolostasi. Kiitos, että Sinä annat minulle ilotäytteisen varmuuden siitä, että Sinä kannat minua läpi kaiken ahdistuksen ja epätoivon rakkautesi voimalla. Rakkaudessasi voin uskoa vähäiseen rakkauteni Sinuun ja se auttaa minua vahvistumaan, sillä rakkaus on väkevämpi kaikkea kovuutta ja hyökkäystä joka tulee viholliseltani.

"Haluan luottaa Sinun rakkauteesi, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Mikään ei voi ryöstää minulta luottamustani. Pysyn lapsenasi ikuisesti. Ei väliä miten Sinä minua johdatat, Sinulla on minun suostumukseni, sillä minä tiedän, että sitoutuminen Sinun tahtoosi valmistaa minut Taivaalliseen vapauteen."

Tätä minä rukoilen Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Aamen!